לקוחות נכבדים,
תודה שבחרתם במזרן של פריד – החברה המובילה בתחום השינה, בישראל.
חברת פריד אחראית לשלמותה של ליבת המזרן (למעט בד הריפוד) למשך 10 שנים מיום האספקה.
זמן אספקה 14 ימי עסקים מיום הזמנה.
הוראות שימוש:
חובה לאוורר את המזרן באופן קבוע (אחת לחודש),בכל מקרה אין לחשוף המזרן לשמש.
איוורור המזרן כולל הפיכתו מצד לצד או סיבובו בכיוון רגליים-ראש, ראש-רגליים.
ניתן להניח המזרן לצד המיטה לצורך האיוורור.
אם המזרן מונח על משטח עץ, מומלץ לחורר בחורי איוורור את המשטח , גם כשבמיטה משולב ארגז מצעים.
מומלץ להשתמש במגן מזרן, על מנת למנוע חדירת נוזלי זיעה והיווצרות כתמים על בד הריפוד.
האחריות בתוקף בתנאי שריפוד המזרן שמור נקי ואסתטי מכתמים או עובש.
אין לקפוץ או לעמוד על המזרן, אין לגהץ על המזרן, אין להשתמש בשואב אבק לניקוי המזרן, אלא במברשת רכה בלבד.
כמו-כן אין להשתמש בחומרי ניקוי נוזליים, אלה במטלית לחה בלבד.
לאחר שימוש במזרן יתכן ותראו את הטבעת גופכם במזרן במקום שבו אתם ישנים. דבר זה מלמד כי המזרן למד את צורת הגוף
ובנה עצמו כתבנית מושלמת לגוף. אין הדבר מראה על תקלה בתכונות המזרן.
ניקוי כיסוי המזרן החיצוני - בניקוי יבש בלבד
כיסוי המזרן הפנימי אינו ניתן להסרה !
תנאי אחריות:
כתב אחריות זה , לא מכסה כל נזק שיווצר בגין תאונה , חבלה, טיפול או שימוש רשלני או בלתי סביר .
אחריותנו לפי כתב זה להחליף (בתמורה לתשלום דמי השתתפות עצמית) את ליבת המזרן באם נתגלה בו פגם עפ"י שיקול דעתנו הבלעדית.
בכל מקרה של החלפת/החזרה המזרן. הלקוח יחויב בעלות 9% מערך המזרן , (לפי מחיר מחירון עדכני ללא הנחות ) ,
עבור כל שנת שימוש .
כלומר, דמי ההשתתפות העצמית יחושבו לפי 9% מערך מחירון עדכני ללא הנחות של מזרן כפול מספר שנות השימוש במזרן .
(חלק משנה יחשב כשנה)
בכל מקרה של החלפת המזרן, הלקוח יחזיר את המזרן הפגום לידי פריד.
תעודת אחריות זו תכובד רק אם תוצג בצרוף חשבונית הקנייה המקורית!
במידה ויידרש תיקון, נא לפנות:
לפריד, שרות לקוחות טלפון: 03-9121000
* שם הלקוח: _______________________________
* תאריך אספקה:
* מס' חשבונית: _____________________________
נשמח לעמוד לרשותך
בברכה פריד בע"מ